سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/6/10
6:48 عصر

کسی صدای زنگ خطر مسائل جنسی را می شنود؟

بدست پیام در دسته


*چگونه است که پرداختن به موضوع شهوتِ شکم (یعنی اقتصاد ، نان و مسائل آن مثل فقرِ مادی) مورد افتخار همه مسؤلین ، مردم و جامعه جهانی است ولی پرداختن به شهوتِ جنسی که بسیار قابل توجه است و در وجود انسانها موضوعی جدی‌تراست، ننگ و عار محسوب می شود.






بسیار دیده می‌شود افراد با فقر مالی به دنبال فیلم و عکس و ماهواره و سی دی امثال آنها هستند . شما چه فکر می کنید!چرا از واقعیات فرار کنیم؟

* بنابر برخی آمارهای روانپزشکی بیش از 90% پسرها دچار خود ارضایی می‌شوند که البته اگر کمی کنترل را از دست دهند تا سرحد نابودی جسمی روانی روحی آنها پیش می‌رود.






مرضهای روانی همچون انزوا، کم روئی ، گوشه گیری، خودبینی، خود کم بینی، بدبینی ، وسواس ، تندخویی، عدم اعتماد به نفس، شک، اضطراب، ترس و مرضهای جسمانی همچون سوزاک ، سفلیس ، اگزما، انزال زود رس، ضعف بینایی، ناراحتی معده، گوش، ضعف حافظه، کم خونی و…از آثار شوم این رفتار می باشد.



* دختران به علت شدت حیا کمتر نیازهای جسمی خویش را بروز می‌دهند ولی با نسبت کمتری از پسرها آلوده به انحرافات جنسی مانند همجنس گرایی می گردند.



* بعلت ارتباط آسانتر پسرها با یکدیگر در صورت کنکاش، آمار سرسام آوری از ارتباط جنسی بین پسرها(همجنس بازی) معلوم خواهد شد، که با کمی اهمال در راه مدرسه، خوابگاه های دانشگاه، در کارگاهها ، اردوها و در خانه‌ امکان ایجاد چنین شرایطی هست و چه اتفاقات کثیفی که رخ نمی‌دهد. با نسبتی کمتراز پسرها، ارتباط بین دخترها را با یکدیگر نیز نمی توان انکار کرد.







* یکی از پر بیننده ترین برنامه‌ها بین پسران و مردان CD و نوارهای ویدئوئی سکس می‌باشد که آشکار و مخفیانه همچون نقل و نبات در دست مردم در گردش است، آیا تصور روزی که جامعه بدون این کالاهای ضد فرهنگی زندگی کند را می توان داشت؟






* بخشی از تمایل مردم به برنامه های ماهواره ای به جهت شهوت است که زمینة این ارتباط فراهم می شود در حالی که پیگیری مردم با خطرات حیثیتی امنیتی که بعضاَ دارد مصرانه است .







* گرایش به اینترنت بدون استفاده از حتی یک سایت علمی، در بین جوانان و بزرگسالان و حتی افراد مذهبی برخی از مسئولین به شکل مخفیانه و پنهانی، امری است رایج که جز مراجعه به سایتها پورنو دلیل دیگری برای آن نمی توان یافت.






* در مراکز امنیتی کشور بحران جنسی جوانان را از اساسی ترین و اولین بحران ملی داخلی برآورد می‌نمایند و دریغ از راهگشائی عملی که برای بیرون رفت از آن صورت پذیرد!







* در اکثر شرکت‌ها ، ادارات ، دفاترِ کاری و … دیده‌اید که اغلب، منشی آقایان، خانمها هستند و این در حالیست که در این کار امکان فعالیت آقایان نیز می‌باشد. آیا به دلایل این نوع گزینش ها توجه کرده اید.









* شما هم حتماً در روی دیوارها و پشت درب دستشوئی های پادگانها ، مدارس ،‌دانشگاهها و هر جای دیگر که جوان و نوجوانِ مجرد تردد دارد شعارها،‌فحش‌ها و نقاشی‌هایی را که از عمق حرص و ولع پسران و دختران به مسائل جنسی حکایت دارد دیده اید.





آیا هیچ پیام خاصی را دریافت نمی کنید.آیا این پدیده های اجتماعی فاقدِ مفهوم و پیام است؟






شاید روزی نباشد که در یکی از روزنامه‌ها و مجلات خبر تجاوز به دختران و پسران توسط مردان همسردار و یا پسران مجرد نخوانیم و در بسیاری از این موارد به قتل رساندن آنها و سر به نیست کردن جسد آنها در چاه، رود ، باغ وبیابان….. ادامه ماجراست و این البته این ها فقط بخشی از خبرهایی است که به دست خبرنگاران و یا دادگاه ها می‌رسد و بخش پنهان آن مقوله‌ایست جداگانه.







آیا به دلایل آنها فکر کرده ایم؟ یا فقط برای ما یک خبر داغ حوادثی تلقی می شود؟








* بعلت آسان تر بودن زمینه ارتباط جنسی با محارم برای جوانی که امکان ارضاء نیاز خود در زمان مناسب آن، بسیار بعید می‌رسد، پدیده شوم و اسف انگیز دیگریست که در کمین امنیت خانواده هاست. بنابر برخی خبر های شنیده شده در یک بیمارستانِ در یکسال هفت کودک از دخترانی که توسط برادرانشان مورد تجاوز قرار گرفته اند به دنیا می‌آید و این جدا از زایمانهای پنهان، ارتباط‌های پنهانی ،وضع حمل مخفی و ارتباط هایی است که به باردار شدن ، نمی‌انجامد.





ارتباط پدران با فرزندان، داماد با مادر زن ، دائی، عمو با برادرزاده و خواهر زاده و هزار ویک نوع ارتباط نامشروع و خانمان سوزِ دیگر کم و بیش به گوش می رسد.








* چه بسیار جوانانی که فقط برای رفع نیاز جنسی الزام به ازدواج دائم پیدا می نمایند وناخواسته زیر بار مسئولیت سنگینی می روند که کمترین آمادگی برای آن پیدا نکرده و توان آن را ندارند.





تشکیل و سر پرستی ارگان مهم و مقدس خانواده و تربیت فرزند را دچار آسیب های اساسی می نمایند، در حالیکه می‌توانستند در آرامش و آزادیِ فکری، انتخابی جدی و منطقی داشته باشند.








*در بین عوامل سفرهای خارجی و ریختن دلارهای کلان به جیب دیگر کشورها، نمی توان به آسانی از علت عقدة جنسی ایجاد شده در ایران و آرزوی لذت جنسی گذشت. علتی که جوانان را ، (حتی مغزهای کشور) را به امید آزادی و رسیدن به لذت جنسی به خارج از مرزهای کشور می‌کشاند.




با شنیدن سفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس و سفر به آنتالیا و تایلند و … چه موضوعی به ذهن می آید؟ فقط باستان شناسی! جهان گردی! ‌تحقیق!‌ جامعه شناسی! یا واقعیات دیگری همچون ....








* از اساسی ترین عاملها در بین عوامل خشونت مردان علیه زنان (همسرانشان) و یا خشونت پسرها نسبت به خواهر و مادرانشان، تخلیه نشدن نیروی جنسی را می توان برشمرد که موجب سلب آرامش وامنیت تلقی می شود.





شیوع این معضلات، موضوع قابل توجه دیگری است که می تواند مورد مطالعه قرار بگیرد.







* بسیاری از کارشناسان پس از کوششهای فراوان در تحلیل علل دین گریزی جوانان به پاسخ صحیح و عملی نمی رسند. تنفر بسیاری از جوانان از دین حتی با داشتن اعتقاد به خدا و قیامت بخاطر :





احساس محدودیت در روابط جنسی و عدم توجه به نیازهای ارتباطی آنها، از مسائلی است که، در صورت واقع بینی، راهگشای متولیان امر خواهد بود.














*مقدار زمانی که جوانان کشورمان برای فکر کردن به مسائل جنسی می‌گذارند را اضافه کنید به حرصها وآرزوهای بی ثمر وحسرتهای سنگین، آنهم بعلت محدودیت در ارتباط.





فاجعة هدر رفتن مغزهاست که بیشتر از فرار مغزها به پیشرفت این مملکت ضربه می‌زند.








*پس از مسابقات ورزشی همچون فوتبال وبرخی حرکت های به ظاهر سیاسی و یا شب چهارشنبه سوری ، تمامی قوای امنیتی، اطلاعاتی،‌ حفاظتی کشور در مسیری هزینه می‌شوند که دلیل عمده آن نوعی بی توجهی جوانان دختر و پسر این مملکت به مسئولین کشور می باشد که دلیل اول آن لجاجت نسبت به بی توجهی مسؤلین به نیازهای جنسی و عاطفی آنهاست و دشمنان هم از این نقطه ضعف استفاده نموده با وعدة آزادی‌های جنسی و روابط به معرکه وارد شده یک جریان کوچک سیاسی را به بحرانهای شماره یک کشور تبدیل می نماید و این نشان از ضعف پایگاه نظام در نزد جوانان محسوب می گردد و دریک روند تدریجی نظام مجبور به واگذاری پایگاهای اقتدار خود گشته و از وجاهت روحانیت و انقلاب در نزد قشر جوان کاسته می شود.





برای بازسازی این روند منفی، زمان و انرژی بسیار بالائی لازم است که بنظر نمی رسد چنین ترمیمی صورت انجام به خود بگیرد.







* هزینه های کلان پلیس، دادگاه، زندان و هزار و یک عامل دیگر برای دستگیری، کنترل ومجازات مجرمینِ مرتبط با مسائلِ جنسی یک مقوله قابل بررسی دیگر است.





علت صرف این هزینه های مادی و معنوی چیست؟








* با توجه به تاخیر سن ازدواج ونیاز به روابط دو جنس مخالف به یکدیگر، لااقل ده الی پانزده سال دختران و پسران کثیری در انتظار ازدواج(آنهم اگر صورت بگیرید)خواهند ماند و از استفاده از استعدادهای خدادادی، در زمان خودش که اوج نشاط ، شور ، عشق و محبت و طراوت می‌باشد محدود و در قفسی خود ساخته محبوس و زندانی خواهند ماند.





مگر زندان‌ها همیشه ابدی است. 10 الی 15 سال زندان مگر مدت زمان کوتاهی است در حالیکه این مقابل خواست الهی است که هدر دادن نعمت ودرست وبه وقت استفاده نکردن از نعمتها را حرام وکفران نعمت تلقی می نماید.





در روایتی از امام رضا علیه السلام نقل است که فرمودند: «عقاب کفران نعمت از همه گناهان سریعتر است».

88/6/10
12:28 عصر

نعمت و آسایش و $$$$$$و....

بدست پیام در دسته


نعمت پسری خوش تیپ واسایش دختری نه چندان جذاب وتا حدی افسرده،خواهر وبرادری هستند که به لطف

خدا وپدری مهربان از زندگی بسیار راحتی برخوردارند. اخه پدرشان مدیر یک شرکت دولتیه که ماهیانه خدا تومان

درمیاره!خدا آنها را خیلی خیلی دوست داره !چون تمامی مشکلات آنها را مثل آب خوردن حل میکنه،حتی خدا به

بقیه مردم هم دستور داده که اگر مشکلی برای آنها پیش اومد در اسرع وقت اون را با سرعت باد ببخشید با

سرعت تو فان از سر راه بردارند . میگن آدمهای بز رگ مشکلات بزرگی هم دارند.مثلا" یکی از معضلات این جمع

صمیمی عدم رعایت عدالت مالی و حقوقی است یعنی اینکه وقتی نعمت به یک سفر ساده خارجی میره

آسایش خانم بغ میکنه که چرا هزینه این سفر را مانند سفر قبلی من ودوستام که به کشورهای حاشیه رفتیم با

بودجه ی شرکت دولتی بابا انجام گرفت ولی سفر قبلی ما با هزینه ی شخصی بابام یا اینکه وقتی به ساحل نه

چندان دلچسب شمال می روند صدای امواج آب یا وزش نسیم آنها را به فکرفرو میبره که همین فکر کردن باعث

پریشانی اونامیشه.یا پیدا کردن ،ببخشید تورکردن، همسری در حد فرشتگان درجه دوم بهشت فقط همین ..با

توجه به اینکه از من خواسته اند که برای این معضل راه حلی یا راهکارهایی به آنها ارایه دهم ولی هر چه به مغز

کارمندیم فشار آوردم چیزی نیافتم :تقاضامندم با دادن دو پیشنهاد،نه مانند باد وتوفان بلکه مانند نسیم دریا این

گلها را از بحران نجات دهید .

به قول معروف آقات نازت کنه.

88/6/10
12:28 عصر

نون پولی !

بدست پیام در دسته


بچه که بودیم موقعی که مادرمون در هوای گرم یا شرجی شدید لب تنور داغ گوشه ی حیاط یا باغمون ارد راخمیر


وخمیر را چونه می گرفت وهیز م راجهت نانهای به یاد ماندنی آمادهمیکرد.ما با درامدن اولین نانها ی گرم، کمی

کره و شکر که از قبل آماده شده بود جشنواره یشکم را می انداختیم وبه بقیه ی رفقا هم میدادیم .زیرا از قبل

بوی خوش نان خانگی همه جارا پر کرده بود .در بین این نان پختن ها و خمیر چسبوندنها به تنور داغ ،بعضی از

اینخمیرها از تنور جدا میشد و به ته تنور می افتاد وبه شکل گلوله های خمیر در امد کهمادرمان با فرزی خاصی

اونها را از ته تنور درمی او رد که البته بعضی سوخته بعضی نیمه سوخته وکمی هم تقریبا"سالم از کوره بیرون

می آمدواکثر آنها غیر قابل خوردن بوداما ننه ی ما کار خودش را بلد بود وبه ما وبقیه ی بجه ها می گفت هر کس

از این نونها بخوره پول پیدا می کنه با این کار خیالش از بابت اون نانها راحت میشد وهم اینکه دید ما را نسبت به

اطراف مخصوصا"روی زمین بیناتر میکرد ودر ضمن تا ساعتی از شر ما راحت وآسوده میشدخدا رحمتش کنه ....

88/6/10
12:27 عصر

عدسی

بدست پیام در دسته


عدسیتا به حال عدسی عیال واری خورده اید!یادش بخیر،نه نفر بودیم با پدر ومادر می شدیم یازده نفر درست به

اندازه ی یک تیم فوتبال ،.معمولا"موقعی که عدسی داشتیم دو تشت روحی متوسط سر سفره حاضر بود یکی

برایپدر ومادر وفرزندان بزرگ خانواده وتشت دیگر برای ما بچه هایی که هنوز به سن عقلانیت نرسیده بودیم. تا

حالا خوردن جوجه مرغابیها را درتشتک تریت دیده اید !همان طور. با این تفاوت که به جای نوک مرغابیها چهار

انگشت ما تا انتهای انگشت شست ما به رنگ عدسی درامده بود .وته ظرف را نیز باکنار انگشت اشاره پاک می

کردیم و لیس می زدیم.ونیازی به شستن ظرف نبود زیرا ما کار را برای ننه وخواهرهای بزرگتراسانتر کرده بودیم

یادم هست اخرین عدسی را که خوردیم ،داشتیم از سر سفره پا می شدیم که یک دفعه سفیر خمسه خمسه

وخمپاره 120وشکستن دیوار صوتی توسط جتها ، همه چیز را به فراموشی سپرد .یادش بخیر ..........


از سری یادداشتهای شبق

88/6/10
12:27 عصر

یه خبر !

بدست پیام در دسته


ایران آخرین کشور جهان از نظر سرعت اینترنته !؟‌ بشنیم گریه کنیم . هی بزنن تو سرمون و ما ساکت باشیم.


آخه چه خبره . جوونامون و که کشتن ، پیرامون رو هم که اتوماتیک مردن سرعت اینترنت هم که نداریم پس بریم بمیریم دیگه . این ها همه تقصیر این آمریکا و اسراییل دیگهههههههه . اگه این منافقا و آمریکاییها نبودند ما هم اینترنتمون سرعت داشت و هم الان همه زنده بودن . پس بگیم مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، درود بر ایران.اینجا همه خوبن !

والله .

باورتون نمیشه پس اینم لینکش

http://www.asandownload.com/links/archives/7402.php

<      1   2   3   4   5      >