سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/7/22
8:56 عصر

گوگل؛ جستجوگر دوست داشتنی!

بدست پیام در دسته

براساس آخرین آمار منتشر شده، «گوگل» با در اختیار داشتن 54 درصد از سهم بازار، محبوب‌ترین موتور جستجو است و بعد از آن یاهو با اختلاف فراوان و با 23 درصد از سهم بازار در رده‌ی دوم قرار دارد و MSN با 13 درصد سوم می‌باشد. گوگل هر روز میلیون‌ها بار برای جستجو استفاده می‌شود؛ و جالب‌تر از همه این که فعل «گوگل» وارد زبان انگلیسی شده و حتی در لغت‌نامه‌های مریام وبستر و آکسفورد هم قرار گرفته است. در امریکا مردم می‌گویند:«فلان چیز را گوگل کن.» و در فرهنگ لغت هم معنی مشابهی برای آن آمده است:«استفاده از موتور جستجوی گوگل برای یافتن اطلاعات در اینترنت.»
درآمد گوگل معمولا رشد صعودی داشته است و در سال 2005 به 6 بیلیون دلار رسید؛ این در حالی است که گوگل حدود 8 هزار کارمند دارد. گوگل امروزه در بسیاری از نقاط جهان نمایندگی دارد و محصولات و ابزارهای متعددی را در کنار موتور جستجویش ارائه کرده است.
اما گوگل که امروزه این‌قدر محبوب است، چگونه به وجود آمده و رمز موفقیت آن چیست؟ادامه مطلب...

88/7/22
8:36 عصر

چگونه با دختری دوست شویم ؟

بدست پیام در دسته

اصلا چرا باید با یک دختر یا پسر دوست بشیم؟

این سوال خوبیه, شما تاحالا .. تا دوست دختر یا پسر عوض کردین و از زندگی راضی هستین و با دوستای همجنس خودتون هم کلی حال میکنین پس چرا باید (ظاهرا) بیدلیل با یه غیر همجنس دوست بود؟ من میتونم 1000 تا دلیل بیارم که دوستی صرف با یه غیر همجنس از رابطه جنسی با هزارتاشون میتونه جذاب تر باشه, میگین نه؟ نگاه کنید!



1 - آشنایی با یه دنیای جدید : نوع نگاه یه غیر همجنس به دنیا با نگاه شما کاملا متفاوته. دخترها (یا پسرها) چیزهایی رو میبینن که شما یا نمی بینید و یا اگه میبینید, متوجه نمیشید! نکته منفی اینه که دخترها به هیچ وجه چیزهایی رو که میبینند رو با غیر از دوستان خودشون در میون نمیزارن و اینها رو جزو اسرار حرفه ای خودشون نگه میدارن. تنها راهی که میشه از درون ذهن یه دختر سر درآورد و دنیا رو از دید اون دید, دوست بودن با اونه! هزاران نکته جالب وجود داره که یه دختر میدونه و به پسرها نمیگه! مثلا اینکه دخترها وقتی اولین بار پسری رو میبینن اول به کفشهاش نگاه میکنن و یا اینکه دخترها از چه مدل مویی در پسرها خوششون میاد و ... خلاصه درک کردن دخترها و شناخت اونا رازیه که تو هیچ کتابی نوشته نشده و فقط از طریق دوستی با یکی از اونها به دست میاد.

2 - مشاوره بدون قصد و غرض : پسرها در بعضی از موارد نیاز به راهنمایی و مشاوره با یک دختر دارند. تو این شرایط به حرف دوستان پسر خودشونو هم که اصلا گوش نمیدن, چون یا فکر میکنن که بقیه پسرها دارن از روی قصدی حرفشونو میزنن یا نه ، اصلا راهنمایی اونا به دردشون نمیخوره و اونی هم که داره راهنمایی میکونه یکیه مثل خودش ! تو این موارد یه دوست مونث لازمه تا به داد شما برسه و بهتون مشاوره بده و در موارد ضروری هم یکی بزنه تو سرتون تا چشماتون باز شه و ببینید دارین تو چه چاهی می افتین!

3 - چشمه محبت : خاصیت خیلی خوبی که دخترها دارن و پسرها اصلا ندارن یا خیلی کم دارن , دلسوزی و محبت بدون چشمداشته (فقط نسبت به دوستانشون)! شما مثلا میتونید به دوست مونث تون زنگ بزنید و بگین که میخواین برین و لباس بخرین (از نوع دختر کش) و احتیاج به راهنمایی دارین, اون بیچاره هم از صبح تا شب دنبال شما اینور اونور میاد تا شما خوش تیپ بشین! -- (البته بعضی پسرها هم در انتخاب لباس دخترونه شاهکارن, دخترها هم از راهنمایی پسرها غافل نشن!)

4 - مامور مخفی یا کمک غیر مستقیم : فرض کنید یه دختر یا پسری هست که شما شماره تلفونش یا آدرسش یا هر چیز دیگشو لازم دارین. اگه از هر راهی رفتین و تیرتون به سنگ خورد, دوست مونث (مذکر) شما میتونه کمکتون کنه! چون یا از طریق یک یا دو واسطه میتونه اطلاعات لازم رو کسب کنه و یا اینکه به عنوان جاسوس نفوذی به سوژه شما نزدیک بشه! دختری که ممکنه به هیچ پسری شماره نده, دلیلی نداره به یه دختر که همین امروز هم باهاش آشنا شده شماره نده!!!!

5 - صرفه جویی : پسرا این حرف منو قبول دارن که آشنا شدن با یه دختر جدید احتیاج به صرف وقت, انرژی و معمولا پول زیادی داره و تا رسیدن به مرحله دوستی وقت زیادی میبره... اما دوست مونث شما دوستان دختر بسیار خوبی داره که اولا شما رو تقریبا میشناسن, چون دوستتون در مورد شما قبلا باهاشون حرف زده. ثانیا بهتون اعتماد دارن, چون میدونن که شما معنی دوستی رو میدونید. ثالثا همشون دلشون میخواد شما رو ببینن و با شما آشنا بشن!!!

6 - کمک اضطراری : فرض کنید که یکی از دوست پسر یا دوست دختر شما, شمارو توی یک مشکلی گذاشته! شما دارین به زمین و زمان بد و بیراه میگین و عصبانی هستین! خوب, میتونید به دوستتون زنگ بزنین, اون بیچاره هم کمکتون میکنه تا مشکلتون رفع بشه!

مهم .ببینید, رابطه بین دختر و پسر, چیزی نیست که از اول بشه پیش بینی کرد آخرش به کجا ختم میشه. شما دارین با کسی دوست میشین که ممکنه چیز زیادی ازش ندونین. تقریبا هیچ دختر و پسری در ابتدای آشنایی, شخصیت اصلی خودشونو رو نمیکنن و فقط گذشت زمانه که واقعیت آدمها رو نشون میده (مثلا خود شما اول آشنایتون خیلی مودب نبودین؟). حتی این روزا با پیشرفت لوازم آرایشی, در مورد قیافه آدمها هم زود نمیشه قضاوت کرد و مثلا خیلی از چشمهای آبی یا سبزی که میبینید, قهوه ای از آب درمیان. پس اینکه چکار کنی تصمیمیه که فقط خودت برای خودت میگیری.



خب . حالا اگه تصمیم دارین که دوستی برای خودتون پیدا کنید باید بدونین که چه کاری و چطور انجام بدیم !

اما خیلی هامون شاید بگیم : نمیشه !


88/7/17
10:24 صبح

اخبار IT

بدست پیام در دسته

طرح‌های جدید و زیبا ویژه کروم در راه است

گوگل برای افزایش تعداد کاربران مرورگر کروم خود درصدد افزودن طرح ها و مضامین مختلف به آن است.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از فارس، گوگل دهها تم هنری و زیبا برای مرورگر کروم خود در نظر گرفته که از آدرس https://tools.google.com/chrome/intl/en/themes/index.html در دسترس است.
با استفاده از این تم ها، رنگ، شکل و طراحی اجزای مختلف مرورگر کروم تغییر کرده و حتی نمای پس زمینه مرورگر نیز تغییر می کند.
مرورگر کروم تنها حدود دو درصد از بازار مرورگرهای اینترنتی را در اختیار دارد و مقامات گوگل امیدوارند با ابتکارعمل هایی از این دست افراد بیشتری را به استفاده از کروم تشویق کنند.
گوگل قصد دارد برای افزایش تنوع این تم ها از نظرات و ایده های برنامه نویسان ثالث نیز بهره بگیرد، هر چند این کار نیازمند پرداخت پول به آنان باشد.
ادامه مطلب...

88/7/9
7:50 عصر

نامه یک مادر به دنیا

بدست پیام در دسته

دنیای عزیزم!
امروز پسرم برای اولین بار به مدرسه می رود. این موضوع تا مدتی برای او عجیب و تازه خواهد بود. امیدوارم با او مدارا کنی .

دنیای عزیز!
راستش را بخواهی او تا به حال حاکم حیاط خلوت خانه بوده و در آنجا استقلال کامل داشته واز همه مهم تر هر وقت زخمی یا ناراحت ادامه مطلب...

88/7/9
7:49 عصر

مخ زنی در طول تاریخ

بدست پیام در دسته

دوره هخامنشی

 در این عصر زن و مرد زبون همدیگه رو می فهمیدند ولی هنوز ساعت مچی اختراع نشده بود که بشه با گفتن جمله عزیزم ساعت چنده مخ یه دختر خانوم رو بزنی! و اصولاً زن های این دوره دو دسته بودند یکی زن های اشراف زاده و درباری بودند که کافی بود یه تیکه ناقابل بشون بندازی تا حسابت با کرام الکاتبین و شخص داریوش و کورش کبیر باشه و دسته دیگه زن های رعیت بودند که تنها کاری که بلد بودند آشپزی و آوردن آب از چاه بود!برای همین در این دوران برای اینکه یک زن خوب رو برای ادامه مطلب...

   1   2      >