سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/7/9
7:45 عصر

چگونه حال دوست دخترتان را بگیرید !

بدست پیام در دسته

نکته اول : این مطلب عمومیت دارد و هر گونه تشابهی تکذیب می شود . اگر کسی تشابهی دید حتما به خودش شک دارد !

نکته دوم : مسئولیت هر گونه عواقب با استفاده کننده از این مطلب است و عواقب ناگوار حتما ناشی از اشتباه در عملکرد شماست ! این روشها بارها و بارها امتحان شده !

نکته سوم : مانند نرم افزار های متن باز (open source) این راهنما هم به صورت As Is (همینی که هست) ارائه شده و شما با خواندن آن عملا هر گونه مسئولیتی را از نویسنده رفع می کنید !

اول دقت کنید که فرد مورد نظر اصولا چنین رابطه ای با شما دارد . یعنی هم خودش میداند هم شما می دانید ! چون در غیر این صورت آثار وحشتناک و گاهی درد ناک دارد !

/در اولین فرصت یک تماس نا موفق (missed call) با وی گرفته و بلافاصله دور گوشی خود را با فویل آلومینیوم بپوشانید . فویل را هم  تا ?? ساعت باز نکنید ! ? ساعت اول بی خیالی ، ? ساعت  نگرانی ، ? ساعت استرس ، ? ساعت نگرانی شدید ، نیم ساعت بغض و نیم ساعت هم گریه ! البته این میانگین بین المللی است و این ساعت ها را با شرایط خودتان وفق دهید . اشتباه نکنید ! اگر هنگام استرس به او زنگ بزنید تا ? الی ? روز با شما صحبت هم نخواهد کرد . یا مثلا اگر بیش از یک ساعت گریه کرد کلا دورش را خط بکشید ! دیگر برای شما چیزی ندارد !

?/دیر جواب دهید ! مخصوصا وقتی چت می کنید . بیزی دادن تلفن هم خیلی حال میده !

?/در کیفتان یک رژ لب صورتی یا آینه دخترانه و امثالهم قرار داده و سعی کنید آن را پنهان کنید ! ادا در نیارید واقعا سعی کنید ! اما از اولش باید فکر بهانه هم باشید ! از بهانه مسخره شروع کنید تا دلایل منطقی و خیلی جدی . بعد هم علاقه خود را به او ابراز کنید . وی از این عمل شما تا روز ها در کشمکش است و حسابی چزانده میشود !!! ووی !

?/در تنظیمات sms موبایل گزینه use replay path رو فعال کنید ! حتما جواب دادن به شما براش مشکل میشه .

?/اگر سیم کارت اعتباری دارید همیشه  وقتی می خواهد از شما گله کند وانمود کنید شارژتون تموم شده . با ابن کار نیازی هم با جواب دادن نیست . درست کردنش هم کار یه جمله ست ! خودتون میدونید . . . البته در این مواقع شارژ گوشی هم زود خالی میشه !

?/یک شال زرد در جیب بزرگ کاپشنتون بگذارید . . . حتما زرد ! ترجیحا توری . ما بقی با خودتون .

?/از اصرار خانواده خود بر ازدواج همیشه صحبت کنید . مشکلات را بزرگتر جلوه دهید . فیلم بازی کنید و هر وقت کم آوردید مسخره بازی در بیارید ! اولش سخته ولی عادی میشه .

?/بکوبیدش ! از هر حرف دنبال اشتباه یا نقطه ضعفی برای کوبیدن وی باشید ! از گفتن هیچ ایرادی دریغ نکنید ! بهترین چیز برای این کار دماق هست . حتی اگر زیبا ترین دماق را هم داشته باشد به راحتی میتونید به شک بندازیدش . قد را هم فراموش نکنید . وزن را هم که در مواقع خاص میتونید به عنوان آس پیک رو کنید . خلاصه از این اقلام فراوونه .

?/در ادامه مورد قبلی : مدام سراغ احوال همان ضعف هایش را بگیرید (البته گفتم که الزاما ضعفی وجود نداره ، شما اینطور القا می کنید) . مثلا هر روز جویا شید که برای معاینه بینیش پیش جراح پلاستیک رفته یا خیر . یا هر هفته وزنش را بپرسید ! و از این قبیل .

??/همیشه اصطلاح یا جمله ای را که حرص طرف مقابلتان را در می آورد کشف کرده و مدام استفاده کنید . بعد از مدتی هم جمله ای دیگر را به عنوان معادل آن تلویحا معرفی کنید و آن جمله را به کار ببرید .

??/از دختر های فامیلتان تعریف . هر چی فامیل دورتر ، حالگیری مضاعف تر ! عکس یادگاری باهاشون بگیرید و نشونش بدید .

نکات مهم :

الف:سریع باشید.اصلا مکث نکنید . هر کاری قرار است بکنید سریع بکنید.به عبارتی اشتباه کنید ولی سریع اشتباه کنید . کار درست وقت خودش به درد میخوره . از وقتش که بگذره از اشتباهی که سریع صورت بگیره کم ارزش تره .

ب:دروغ نگویید . دروغ آفت هر رابطه ایست . هر کاری بکنید ولی دروغ نگید . حتی شده بپیچونید . خلاصه از ما گفتن . هر اشتباهی قابل جبرانه الا دروغ .

پ:خلاق باشید . به همین موارد بسنده نکنید و آنها را تعمیم دهید . خودتان حال گیری های نوینی پیدا کنید

ت:ابراز علاقه فراموش نشود . بعد از هر حال گیری واجب است که از وی دلجویی کنید . کافیست میزان علاقه تان را به او با یک ، دو یا حتی ? بند انگشت نشان دهید تا از این که دوستش دارید خاطر جمع شود .

ث:به این توصیه ها بی اعتنایی نکنید . یه نفر این کارو کرد و بد دید . خود دانید . واسلام !